Microsoft Advertising (původně Bing Ads) přidal jejich metriku podílu dojmů na základě pozice, kterou Google představil minulý podzim. Avšak na rozdíl od Google, společnost uvedla, že hlášení o průměrné pozici zůstane i na dále.
Přidání metrik prominence.
Nyní nazývané metriky prominence, spíše než podíl hlasu, v Microsoft Advertizing, jsou set nových statistik, které jsou dostupné v kampani, skupině reklam a na úrovni klíčových slov.
- TOP podíl dojmů
- TOP podíl dojmů ztracený pro hodnocení
- TOP podíl dojmů ztracený pro rozpočet
- Absolutní TOP podíl dojmů
- Absolutní TOP podíl dojmů ztracený pro hodnocení
- Absolutní TOP podíl dojmů ztracený pro rozpočet
Odstranění ostatních.
Řekněte sbohem ostatním konkurenčním metrikám: podíl dojmů ztracených pro příhoz, relevanci a očekáváné CTR.
Průměrná pozice.
Microsoft Advertizing potvrdil, že si uchová hlášení o průměrné pozici.
„Jedna klíčová metrika, která zůstane ve vašem hlášení, je bezpochyby průměrná pozice, neboť jsme vyslyšeli neustávající zpětnou vazbu, která ukazuje, že tato pozice je pro vás stále podstatná,“ uvedl Nahva Tecklu, programový manager pro Microsoft Advertizing, v jeho příspěvku na blogu.
Proč by nás to mělo zajímat.
Google oznámil v lednu tohoto roku, že bude opouštět průměrnou pozici později tohoto roku. Novinky přišly o pár měsíců později, poté, co společnost představila své nové metriky umístění, které Microsoft Advertizing přidal tento týden.
Odůvodnění Google pro odstranění průměrné pozice je takové, že to již dále není skvělý indikátor toho, kde se vlastně vaše reklamy objevují, neboť pozice jedna může být na úplném spodku stránky v některých výsledcích vyhledávání. Microsoft nabourává tohle rozhodnutí, takže uvidíme, jak dlouho to vlastně zůstane, pokud si inzerenti zvyknou na to, že to není v Google Ads.