Google se snaží o ulehčení použití jeho produktů pro SMB

Google for Small Business je spuštěn s prostředky a produktovými doporučeními pro menší firmy.

Google představil svou novou webovou stránku ve čtvrtek s prostředky, namířenými na pomoc malým firmám, které se snaží začít používat Google produkty. Spuštění je souladně naplánováno s mezinárodním dnem malých firem.

Webová stránka, Google for Small Business, zahrnuje „personalizované plány“ s doporučenými Google produkty na základě odpovědí dané společnosti na několik vstupních otázek jako například jestli je byznys on-line, off-line nebo hybridní a jestli zvolil nějaký cíl, například že by chtěl být obzvláště aktivní on-line, dosáhnout na více zákazníků nebo pracovat více efektivně.
Doporučení zahrnují mix zdarma a placených řešení, jako například nastavování profilu Google My Business, zkušební doba G Suite a vytváření Youtube kanálu.

Google také nabízí Grow with Google workshopy, kterých se mohou podnikatelé účastnit, aby se tak mohli dále vzdělávat na poli byznysu, o produktech Google a také se dozvěděli užitečné rady, jak vlastně mohou tyto produkty využívat.

Proč nás to zajímá.

Zaměření se na sektor malých podniků a zároveň ve větší míře byla vždycky výzva pro společnost Google. Produkty se mohou zdát matoucí pro některé vlastníky firem a jejich personál třeba teprve začíná. Kim Spalding, mezinárodní produktový vedoucí pro Small Business Ads ve společnosti Google, přišla před několika lety, aby pomohla přenastavit přístup společnosti ke spolupráci s malými firmami.

Na straně reklam Google vybudoval jeho původní AdWords Express technologii pro malé firmy, spustil Chytré kampaně minulý rok. Automatizovaný typ kampaně má hlavně nabízet zjednodušené vstupní body pro nové inzerenty do Google Ads. Local Services Ads, dostupné ve Spojených státech a Kanadě, také míří na malé firmy. Samostatná aplikace je navržena tak, aby povolila ověřeným místním poskytovatelům služeb v jistých sektorech propagovat jejich byznys s reklamami v Google vyhledávání skrze jejich aplikaci. Minulý týden Google přidal nové firemní nástroje, což zahrnuje zejména @shortnames do účtů Google My Business a společnost také prozkoumávala a tázala se malých firem ohledně potenciálu učinit z toho placenou službu (neboť samotná služba trpí miliony falešných a spam seznamů a výsledků).