Google začíná ukazovat více obrázků v internetových výsledcích vyhledávání
Možná je to právě pro vás ideální čas na to, abyste se zaměřili na obrázkové SEO
Mnoho nástrojů, které sledují Google výsledky vyhledávání, začalo ukazovat zvýšení v procentech případů, kdy Google nabídl obrázkové výsledky v jeho nejzákladnějších výsledcích vyhledávání na internetu. Kolonka výsledků vyhledávání obrázků, která se někdy ukazuje v hlavních výsledcích vyhledávání, se nyní ukazuje až v jedné třetině všech případů požadavků na vyhledávání, alespoň podle těchto hlášení. Společnost SEOClarity zveřejnila jejich data toto ráno a ukázali, že „obrázky v TOP 10 poskočili ze zhruba dvaceti čtyř procent na třicet čtyři procent“. Tento skok začal někdy okolo 13 dubna.
Co je vlastně Google kolonka obrázků?
Můžete vidět tuto obrázkovou kolonku ve spoustě nejrůznějších druhů požadavků, o kterých si Google myslí, že by vás při hledání výrazů mohly zajímat také výsledky vyhledávání obrázků. Tady je příklad vyhledávání pro „rudá růže“:
Poskytnutí dat.
Jak jsme již zmínili výše, SEOClarity sdílel své data, kde ukazuje velký skok ve vyhledávání obrázků, které se ukazují v Google. Tady je daná tabulka:
Proč by nás to mělo zajímat.
Google se snažil napovědět SEO konzultantům a praktikům to, že by se měli více zaměřovat na obrázkové vyhledávání již několik měsíců. Nyní, když Google ukazuje daleko více kolonek pro vyhledávání obrázků v hlavních výsledcích vyhledávání – Google obrázky mohou být dalším zdrojem provozu na vaši webovou stránku, kterou určitě nechcete jen tak ztratit nebo zanedbat. Ujistěte se proto, že jste optimalizovali vaše obrázky pro Google vyhledávání obrázků!