Kdy přepnout na standardní nabízení v Google Ads (nápověda: měli jste přepnout již včera)

Ve světě Google Ads, je tu volba pro každou a všechny kampaně nastavit metodu nabízení reklam: standardní nebo urychlené. Chcete utratit váš rozpočet stejně během časového období (standardně) nebo chcete utratit váš rozpočet rychleji (urychlené)?
 
Rozumím impulsu jít do urychleného. Zní to lépe v některých případech. Po celá léta to „znění dobře“ vedlo všechny druhy lidí k doporučování urychleného nabízení jako naprosto nutnou optimalizaci. Ale je čas, aby těmto dnům byl konec. Můžeme bezpečně říci, že byste měli používat pouze standardní nabízení pro váš rozpočet v Google Ads.

Nevýhody urychleného nabízení

 
Urychlené nabízení přichází do hry pouze tehdy, když chcete, aby vaše kampaně byly limitovány rozpočtem. Neboť většina kampaní není limitována rozpočtem, urychlené nabízení je obvykle příliš moc. Šestý prst Google Ads, jestli dovolíte.
 
Pokud tedy vaše kampaně ve skutečnosti limitovaný rozpočet mají, tak byste měli aktualizovat vaše nastavení pro nabízení reklam co možná nejrychleji to je možné – právě teď, dokonce. Standardní nabízení je lepší. Všichni jste slyšeli, že trpělivost je ctnost a to se aplikuje i na váš denní rozpočet a to velkým způsobem.
 
Na začátek je nutné říci, že tu není žádná garance, že první polovina dne bude ten nejlepší čas právě pro vás. Ve většině případů bych si dokázal představit, že je to vlastně ta nejhorší polovina dne pro váš byznys. Pokud tedy utrácíte celodenní rozpočet hned v osm ráno daného dne, tak se zamyslete nad geografickým důsledkem tohoto rozhodnutí. Pokud jste ve Spojených státech, vaše reklamy mohou spatřit pouze noční ptáci na Západním pobřeží a ranní ptáčata na Východním pobřeží. Možná je to to, co chcete, ovšem o tom bych se teda hádal, neboť existují daleko lepší způsoby, jak kontrolovat lokaci a čas dne, než urychlovat váš rozpočet. A také, určité aukce mají počet inzerentů při urychleném nabízení, CPC mohou být dokonce ještě vyšší ráno.  Když vy a ostatní uživatelé urychleného nabízení skočíte na reklamy o půlnoci, konkurence je daleko vyšší, než kdyby tomu bylo jinak.
 
A abychom dokončili myšlenku: urychlením vaše rozpočtu můžete ušetřit peníze vašim konkurentům. Pokud jste tedy jediný, kdo je přítomný na začátku každého dne, CPC jsou pravděpodobně nižší v odpoledních hodinách pro ně, když je váš rozpočet již vyplýtván a je tu méně konkurence. Nejsem ten, kdo by vám říkal, jak se máte cítit ohledně šetření peněz vašim konkurentům na CPC, ovšem dokážu si představit, jak se o tom možná cítíte vy.